Program Lojalnościowy
Program Lojalnościowy polega na zdobywaniu punktów, które mogą być wymienione na oferowane przez sklep produkty.
Klient otrzymuje punkty w Programie Lojalnościowym za:
- zapisanie się do newslettera (100 punktów)
- zakup towarów (1 punkt za wydane 10 zł)
- napisanie opinii o produkcie (100 punktów)
Zasady naliczania punktów w Programie Lojalnościowym:
Ilość punktów, jakie otrzyma Klient za kupno towaru: 1 PKT za 10 zł
Ilość punktów, jaką otrzyma zarejestrowany klient za każdą zatwierdzoną opinię: 100 PKT
Ilość punktów, jaką otrzyma zarejestrowany klient za subskrypcję do newslettera: 100 PKT
Domyślna ilość punktów, jaką musi zapłacić klient za towar: 100 PKT za 1 zł
Jeżeli towar kosztuje 150.95 zł, to klient detaliczny będzie musiał zapłacić za niego 15095 PKT. Jeżeli kupi go za pieniądze, to otrzyma w nagrodę 15.1 PKT
Za punkty uzyskane w Programie Lojalnościowym można zdobyć towary z Katalogu Nagród.